26 Temmuz 2014 Cumartesi

Birden aklıma eski okulum Yalova Lisesi geldi :)



Merhabalar,

Biz birkaç kız arkadaş  blog açmaya karar verdik.Her birimiz bir diğerimizden  farklıyız  , hayata bakışımız , zevklerimiz. Aynı firmada  farklı departmanlarda çalışıyoruz. Bizim farklılıklarımız blogumuzu renklendirecek.

Dün itibariyle bayram tatilimiz başladı. Tam 9 gün tatil yapıcaz :) Tailde hep beraber değiliz. Herkes ayrı bir yere gidiyor ama ortak noktamız memleketlerimizde olacağımız :)

Ben Yalova’ya gideceğim. Ailemi çok özledim. Aile saadeti yaşayacağım anlayacağınız. Başlıktan anlayacağınız gibi eski okulumdan bahsedeceğim.Geçen sefer Yalova’ya gittiğimde uzun zamandır uğramadığım eski liseme gitmiştim. Eskiden olduğu gibi yine kendimi şanslı hissettim . Çünkü bizim okulumuz Yalova'nın en güzel yerinde ,büyük  bahçesinde kocaman ağaçları olan, kapalı ve açık spor salonu bulunan şahane bir okul. Bizim zamanımızda bacasında daima bir leylek olurdu , sanırım bu yüzden herkes farklı şehirlere dağıldı okuldan sonra.:) Okul girişine leylek heykelleri koyacak kadar da tatlı bir yönetimi var demek ki şuan da .Bayıldım şuan ki haline.Eskiden Yalova Lisesi olan adı şimdi Yalova Anadolu  Lisesi olmuş.Süper bir video buldum.öğretmenlerin 2013 mezunlarına hediyesiymiş :) Çok tatlılar,bizim zamanımızda böyle öğretmenler yoktu ama o zaman şartlar faklıydı tabi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder