24 Temmuz 2014 Perşembe

Herkese merhaba:)



Bugün benim doğum günüm, ama bu sefer daha özel bir anlamı var bu günün. 
Blogumuzun açılış günü!
3 kafadar bir araya geldik, blogumuzu açtık, hem de hiç hesapta yokken:) dün karar verdik, bakalım bizi neler bekliyor.
Daha yolun en başındayız ama ben şimdiden çok heyecanlıyım ve istekliyim:)

Beni çoooook mutlu eden mesajlar aldım bugün, 29. yaşımı tamamladım, diğer bir deyişle, 29 yıl yaşadım. Ne çabuk geçiyor zaman... Hayatta en değerli şey aile ve arkadaşlar. Gerisi lakırtı...
29 yıl yaşadıktan sonra anladığım şey budur işte:)

Son 1 yılda bir hayli yeni arkadaş edinmişim, bu yılki hedefim, yeni arkadaşlarım ve mevcut arkadaşlarım ile birlikte gezip tozmak; eğlenmek coşmak:) hayatın amacı eğlenmek değil mi zaten?  Haydi ilk fotoğrafımı da paylaşayım, doğum günü pastamdan gelsin:) Şimdilik hoşçakalın:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder