20 Eylül 2014 Cumartesi

KAPUTAŞ

Kaputaş tam bana göre, yerinde duramayan yaramaz turkuaz deniz:) 
Ama öyle böyle değil, o renk hiçbir yerde yok.
Hemen derinleşiveriyor, ayağınız havalanıyor.
İşte hemen derinleşmesi de tam bana göre, ben git git hala dizinde olan denizde zevk alamıyorum çok.

Kaputaş plajı, incecik küçücük çakıl taşlarıyla dolu. Söylendiğine göre, Kaş-Kalkan karayolundan Kaputaş'a 187 adet merdiven basamağı ile iniliyor:) Ben açıkçası teyit etmedim, basamakları saymaya başlasam bile, o eşsiz turkuaz manzaraya kayar gözüm. Nerede kaldığımı unuturum... 

Plajda iki adet işletme var, derme çatma. 
Benden tavsiye, denizi önünüze aldığınızda, arkanızda sağda kalan işletme daha başarılı. 
Dolabı daha iyi soğutuyor bir, ikincisi ıspanaklı kaşarlı gözlemesi bir harika...

Kaputaş'ta Mavi Mağara'yı da gezme şansınız var tek kişilik simitlerle. Çok yakın zaten Kaputaş'a. Ancak ben gitmedim, onun yerine Kaputaş'ın yaramaz sularının tadını çıkardım. 

Yüzmediğiniz zaman, uzanın plajın denize yakın kısmına, dalgalar size kadar ulaşıyor zaten, aniden serinletiveriyor:)
Ama bikininiz komple çakıl taşlarıyla doluyor haberiniz olsun:):)

Türkiye'nin en keyifli, ve bir o kadar muhteşem renkli plajı bence.
Mutlaka görülmesi gerekir...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder