12 Eylül 2014 Cuma

Rafting

sizlere kısacık kısacık anlatmışımdır belki ama tadı damağımda kalan bir spor yaptım ben hem de benn :) Adı rafting.. Aslında çok tırsak olan ben bile rafting yaptıysa hem de Dalaman Çayında 3-4. seviyelerde bence herkes yapar yapmazsa utansınnn :)

Kazaya belaya çok açıksınız, Dalaman Çayında yüksek ve sert kayalar var ve bot 2 kaya arasına sıkışıp da kımıldamadan da kalabiliyor siz de popoya kuvvet zıplaya zıplaya botu indiriyor sonra 360 derece dönerekten nehirde akıp gidiyorsunuz ama inanılmaz zevkli ve farklı bir deneyim.

ölsem bile eğlenerek ölürüm diye kendimi gazladım nehir boyunca, napimm :)

Doğadayız klubü organize ediyor. Dalyandan bizleri aldılar. Ulaşım + köy kahvaltısı + öğle yemeği + rafting 100 tl. Kahvaltı harikaydı  ki sonunda yediğimiz zeytinleri teyzemizden satın alacak kadar çok sevdik.

Botlar nehre indirilmeden önce toprağın üstünde yarım saat süren bir eğitim veriyorlar. Her bir hareketin bir anlamı var ve belirli terimlerle bot lideri katılımcıları yönlendiriyor.

Ee tabi ben naptım , gider gitmez kalabalık insan yığınından en iyi hocayı ki hocaların hocası tüm hocalara direktif veren hocayı gözüme diktim, yavaş adımlarla yaklaştım ve onu sinsice ele geçirerek napıp edip onun botuna bindim ve tabiki arkadaşlarımı da bindirdim hihihi :)

İşi garantiye aldıktan sonra aktı nehir, çığlık ata ata gitti Tuğba :) anam nasıl bir takım çalışması yaptık anlatamam çünkü biri hata yapsa bütün bot devrilcek ya popo korkusuna birbirimizle can ciğer kuzu sarması olduk :))

Ay neyse lafı çok uzattım muhakkak yapın derim ya bana küfretceksiniz yada dua edeceksiniz :)

işte fotolar ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder